workbook 2014-01-13

Började dagen med att göra en 2d studie i Photoshop, dock så han jag inte göra klart denna helt innan jag kände att jag måste fortsätta arbeta med 3d moduleringen, men de generella formerna och ljussättningen finns där iallefall och det är något jag har funnit väldigt viktigt med de snabba studierna.

railgun of doom ganska klar

Förövrigt så fortsätter jobbet med detaljerna i reproduktionen av Breugels målning. inte det roligaste arbetet, men jag känner åtminstone att jag har börjat återanpassa mig till Mayas layout och även muskelminnet har gradvis gjort sig påmint.

Leave a Reply

